KONSULENT

Mere end 300 regnskaber afsluttet til revision siden 1999.

Regnskabs konsulent

København & Nordsjælland


"Barsel er fantastisk ... bare ikke lige i bogholderiet".


Holder dine medarbejdere af dig som leder, så tror jeg også godt de ville ønske at få en stabil medarbejder ind til at afløse deres opgaver i den periode de er væk, hvis der er behov for det.


Noget af det værste er at være væk fra sin plads, og vide at bunkerne kun vokser. Det giver stress.


Jeg har mulighed for at komme til jer, arbejde i jeres økonomisystem og hjælpe med alsidige opgaver i forhold til regnskab. Om det er grundet planlagt fravær, et pludseligt opstået behov - eller periodevis.


Min baggrund i revision, mange års bred erfaring med regnskab og controlling, og flere års erfaring som konsulent gør, at jeg har nemt ved at sætte mig ind i nye opgaver.


Jeg nævner ikke tidligere kunder, selvom jeg er stolt af at have arbejdet for danmarks største og bedste inden for ejendomsporteføljer, fotografi, software, medier, treasury services og shipping. Du kender helt sikkert nogle af dem.

 
 
 
 

Hvad mener jeg præcist, med at være konsulent?


En konsulent er en person fra en anden virksomhed, der er midlertidigt hyret ind, som kommer i kortere eller længere tid for at løse kerneopgaver eller projektopgaver eller bidrage med specielle kompetencer som din organisation ikke selv har på lønrullen.


Konsulent services er derfor altid dyrere, end at få løst en opgave af en bogholder der sidder på sit eget kontor. Der er kørsel, køretid, parkering, mobilt udstyr og andet der bidrager til kostprisen. Erfaringsniveau spiller også en rolle, og uddannelse koster også.

Hvad koster en konsulent


Det er almindeligt i branchen at have forskellige satser, for forskellige kompetencer på konsulenter der sendes afsted til udlån.


Spørger du hos danmarks største konsulenthus for økonomi medarbejdere, så ligger en assistent (f.eks en nyuddannet op til et par års erfaring) på ca. 500 i timen for on-site opgave løsning.


Med en på controller niveau kan man lægge ca. 30% på prisen.


For en regnskabschef kan du lægge yderligere minimum 30% på prisen.


Revisor assistent til minimum 800,-

Hvad er forskellen?


Efter at have været i danmarks største konsulenthus er de umidelbare forskelle:


  1. jeg oversælger ikke mig selv. Har du et behov jeg ikke kan løfte, så finder jeg en der kan og jeg belyser altid de områder der kan være udfordrende.

  2. Jeg bruger flere penge på efteruddannelse end de største konsulenthuse.

  3. Jeg har som selvstændig en større interesse i at du som kunde får mest udbytte af mit besøg.
  • DOS
  • Windows 3.1
  • Windows 95
  • Windows ME
  • Windows 8
  • Windows 10
  • Outlook
  • Excel
  • Word

Lidt om økonomi systemer

(De har udviklet sig)


Jeg har arbejdet med regnskab, og økonomisystemer siden 1999. Men min indlæring startede allerede i midten af 80'erne, med en mor der var revisor og et helt nyt system fra Damgård Data på en 486'er med monocrom skærm til over 100.000 kr dengang. Jeg var imponeret.


Dengang var der store forskelle, og det var  besværligt (dyrt) at få det rette system, og finde en til at betjene det. IT var nyt og dyrt.


Problemstillingen er nogle gange den samme med de systemer vi har i dag - at finde den rette person til det rette system.


Jeg har arbejdet med mange systemer over årene og kan derfor hurtigt sætte mig ind i dem, og med min revisor baggrund giver det mig mulighed for hurtigt at forstå hvordan systemet er bygget op.


Indkørsel er minimal.


Jeg har også stor erfaring med process beskrivelser, automatisering og digitalisering, og har en naturlig interesse for IT.

  • Navision
  • Concorde
  • C4, C5
  • Winfinans
  • Summasummarum
  • Microsoft Axapta 2012
  • SAP
  • Visma Business
  • Visma E-conomic
  • Danløn
  • Dataløn

Åbningstider


Mandag:   Lukket (1)

Tirsdag:     Lukket (1)

Onsdag:    Lukket (1)

Torsdag:    Lukket (1)

Fredag:      12-15 (2)


(1) Det fysiske kontor er lukket på disse dage grundet off-site opgaver.


(2) Kontoret er åbent, og der kan bookes møder mv.


Der svares på mail og tlf inden for 24-48 timer.

STOISK

  Din bæredygtige bogholder


Staget 48

3070 Snekkersten

Danmark

 

Email: Indbakke@stoiskregnskab.dk

 

Telefon: 61 27 76 76

Copyright @ STOISK |  CVR-nr.: 28 91 97 19 | Staget 48 | DK-3070 Snekkersten | Danmark