Tillægsydelser som nemme tilvalg
Udover mine kerneydelser tilbyder jeg også relevante tillægsydelser som i sammenhængen giver mening med det digitale bogholderi og når vi som samarbejdspartner i forvejen forestår det digitale bogholderi.
Det vil eksempelvis være indberetning af moms eller lønsum, afstemning af konti og rapportering. Et afstemt regnskab åbner op for yderligere tillægsydelser – eksempelvis opstilling af regnskaber, indberetninger af skattepligtige resultater med mere.
Stoisk kan sørge for at dine afgifter bliver indberettet korrekt og rettidigt til myndighederne, så du kan stole på de indberetninger som foretages er korrekte.
Hastighed, Hyppighed og tilgængelighed er værdiskabende
Tillægsydelserne kan tilvælges i det tempo du har behov og du ser værdi i.
Indberetter af afgifter er underlagt krav om afstemninger som minimum i forbindelse med indberetninger. Det skaber kvalitet i indberetningen, færre efterkorrektioner og større sikkerhed.
For mange kan det skabe yderligere værdi at man er sikker på banken er afstemt hver måned eller kvartal. Du kan som kunde have ønske om registreringer af kunde-indbetalinger hver uge.
Rapportering kan gøres i tempi som du styrer – mange virksomheder har behov for månedlige overblik som er mere dybdegående og skaber et bedre overblik i din virksomheds økonomi.
Har din virksomhed behov for at få styr på periodiseringer, hensættelser, afskrivninger og specifikationer til revisor – og et grafisk overblik som giver et lynhurtigt overblik over hvilken retning virksomheden bevæger sig i, så kan det være et udgangspunkt til en månedlig rapportpakke til en fast pris.
Rådgivning kan være vigtig at have tilgængelig. Nogle gange har du behov for nu-og-her rådgivning. Det er værdiløst om man modtager svaret en uge efter man skulle bruge det.
Hvad skal der til for at din virksomhed opnår succes?