Ydelser

Find de bogholder ydelser du har behov for hos Stoisk

Hos Stoisk finder du moderne bogholderi ydelser og regnskabsservice som er baseret i den nye regnskabslov fra 2023. De sidste par år er der arbejdet intensivt på at blive klar til de udfordringer virksomheder har i dag med det digitale bogholderi.

Selvom der er et fokus på bogholderiet, så er der også et fokus på at din virksomhed trives – så uanset hvilken ydelser der er tale om så holder vi godt øje med vore kunder, så de ikke ender med at grimme overraskelser.

Du får en personlig service, du er ikke bare et nummer i rækken hos Stoisk og vi er på fornavn. Jeg tror på at en positiv og inspirerende dialog skaber godt samarbejde og gør det nemmere at have ærlige samtaler når det så til tider kan være svært at komme igennem en udfordring. Samtidig så er du også menneske og kan have svært ved når tingene er nye, det hjælper vi dig med at komme igennem. Der vil være dialog i øjenhøjde.

Der er ikke plads til alle hos Stoisk – jeg prøver at vælge dem jeg tror vi kan have et positivt og udviklende samarbejde med. Det betyder også at vores priser ikke er baseret på at det skal være billigt for dig, men priserne skal være fair, stabile og skabe muligheder for dig og mig. Det giver mig mulighed for mere tilstedeværelse og jeg kan give en meget personlig service med hurtig respons tid.

Få tryghed og tillid til din virksomheds økonomi

Vi forstår, hvor vigtigt det er for dig at føle dig tryg i din virksomheds økonomiske situation. Derfor tilbyder vi ikke kun praktiske regnskabstjenester, men også en følelsesmæssig forbindelse til din virksomheds succes. Ved at sikre, at dine momsindberetninger er korrekte og dine finansielle transaktioner er i orden, giver vi dig den nødvendige tryghed og tillid til at drive din virksomhed med sikkerhed og selvtillid.

Dette giver dig mulighed for en bedre nattesøvn. Med bedre nattesøvn kommer øget innovation. Med øget innovation kommer øget økonomisk overskud.

Selvom du ikke måske selv kan holde øje med din virksomheds sundhed, så gør vi det uanset om du ønsker det eller ej. Fordi det er vigtigt for os at din virksomhed trives. Du er ikke bare et nummer i rækken.

Kerneydelsen hos Stoisk

Hos Stoisk tilbyder vi en moderne tilgang til bogholderi ydelser – det vi kalder “digitalt bogholderi” og regnskabsservice. Vi håndterer årligt tusindvis af omkostninger, automatiserer processer og sparer tid for vores brugere. Med vores nære og relevante rådgivning får du det nødvendige overblik og support til at drive din virksomhed effektivt og rentabelt. Med digitale værktøjer kan du nemt og sikkert håndtere betalinger og lønadministration, hvilket skaber højere sikkerhed og frihed til at fokusere på din virksomheds vækst.

Fokus er helt klart på det operationelle digitale bogholderi fordi et godt fundament kan man nemt bygge videre på. Hvis fundamentet ikke er i orden, så er der usikkerhed. Hvis du er usikker på virksomhedens sundhed, så har du nemt ved at blive distraheret og tænke på andet end at udvikle din virksomhed. Du sover måske dårligt, har måske små kurrer på tråden i hjemmet og er måske ikke helt tilstede når du er hjemme.

Få styr på momsen

Som en del af vores moderne regnskabsservice er vi her for at hjælpe dig med at navigere i de seneste momsregler og -krav. Fra 2023 er der nye krav, der kræver, at den der indberetter kvalitetssikrer deres momsindberetninger. Vi står klar til at hjælpe med korrekte bankafstemninger samt styring af debitorer og kreditorer. Vores mål er at sikre, at din virksomhed altid er på rette kurs med momsindberetningerne, så du kan fokusere på at drive din forretning.

For meget små virksomheder kan dette betyde at regnskabet bliver dyrere end det var før 2023, for det er disse som ikke nødvendigvis afstemmer bank hver måned eller kvartal.

Ydelser-hos-stoisk

Registrering af omsætning

Registrering af omkostninger

Registrering af finansposter

Behandling af periodiseringer og efterposteringer

Opsætning af integrationer

Afstemning af din bank, moms eller andre balance konti

Periodisering af forudbetalte poster

Indberetning af moms eller lønsum

Lønadministration

Kvalitetssikring

Rapportering med grafisk overblik over din virksomheds sundhed

Indberetning af skattepligtigt resultat

Opstilling af årsregnskaber uden erklæringer

Automatisering og digitalisering

Tillægsydelser som nemme tilvalg

Udover vores kerneydelser inden for digitalt bogholderi tilbyder vi også relevante tillægsydelser, der supplerer og skaber værdi for din virksomhed. Disse ydelser omfatter blandt andet afstemninger, kontroller, og løbende opdateringer af din økonomi.

Hastighed, Hyppighed og Tilgængelighed er Værdiskabende

Udover vores kerneydelser inden for digitalt bogholderi tilbyder vi også relevante tillægsydelser, der supplerer og skaber værdi for din virksomhed. Disse ydelser omfatter blandt andet afstemninger, kontroller, og løbende opdateringer af din økonomi, så du altid har et klart overblik. Med fleksible rapporteringsmuligheder og mulighed for løbende kontrol af din økonomi kan vi skræddersy vores service efter dine behov og ønsker. Vi er klar til at hjælpe dig med at opnå succes med din virksomhed, uanset hvilke udfordringer du står overfor.

Sådan ser vores likviditet ud

360 graders sundhedstjek

Hvis du ikke ved hvor du står med din virksomheds økonomiske sundhed, så kan vi kigge på din e-conomic aftale for at se hvor der kan være usikkerheder og muligheder for forbedringer.

Stil dig selv disse 3 spørgsmål, og hvis du er usikker så kan der være grund til at kigge nærmere på det.

  • Når du laver en saldobalance for sidste periode, kvartal eller måned og kigger på din bank og din kasse beholdning. Står det tal så i banken eller i kassen på den samme periodes slut dato?
  • Når du kigger på din debitor saldo liste og din kreditor saldo liste for sidste periode, fremgår der så posteringer som du ikke kan genkende?
  • Er din egenkapital et positivt eller et negativt tal og ved du hvad det betyder?