Erfaren bogholder i Helsingør

Få mere tid til dine kerneopgaver

Overlad trygt regnskabet til mig – Jeg har mere end 25 års erfaring med regnskab og administration i ApS og enkeltmandsvirksomheder. Få en professionel samarbejdspartner inden for digitalt bogholderi og oplev stoisk ro i maven

Som ekstern bogholder skaber jeg værdi for dig som virksomhedsejer, fordi administrative opgaver har en omkostning for alle virksomheder.

Ikke alle i virksomhedens ejerkreds har vilje, lyst eller viden til at løfte byrden af disse opgaver effektivt og korrekt – men har alligevel ansvaret.
Dem som vælger en ekstern bogholder har indset, at værdien er langt mere fokus på kerne ydelser og kundeservice.

Det som kan tippe skalaen kan være:

  • Et ønske om at virksomheden overholder de mange nye krav til bogføring og regnskab og dermed undgår sanktioner.
  • Et ønske om at bruge tiden på at udvikle din virksomhed i stedet for administration.
  • Et ønske om at bytte tid til administration med familie tid.
  • Et ønske om at have en god mavefornemmelse omkring økonomien, så stress kan blive nedbragt og søvn kan blive genskabt.

Med Stoisk som ekstern bogholder vil du kunne reducere den administrative byrde – og få stoisk ro i maven.

Stoisk er online og dækker hele Nordsjælland og København.

nikolaj vincent ankjærgaard

Nikolaj Vincent Ankjærgaard

Stoisk Regnskab, Helsingør

Hvad kan du få hjælp til?

Digitale løsninger til faste priser

Registrering af omsætning – fakturer selv, importer eller integration fra 3. part

Løn laves i samarbejde med dig som godkender.

Afstemninger af bank og øvrige konti udarbejdes som minimum i forbindelse med indberetninger

Brug af digitale værktøjer som letter arbejdsgange og sparer tid – koblet sammen med økonomisystemet

For større selskaber kan vi lave periodeluk som kommer hele vejen rundt med periodiseringer, afskrivninger, hensættelser, løn med mere.

Forædling af regnskabet ved hjælp af Kvalitetssikring, likviditetsrapport eller fremadrettede budgetter

Klargøring til revisor i form af hjælp til dokumentationsarbejde eller specifikationer

Hvordan foregår et samarbejde med Stoisk?

Step1

Du/I kontakter mig her. Inden for 1 arbejdsdag vender jeg tilbage til dig og aftaler en tid til enten et online eller fysisk møde, hvor vi sammen gennemgår dine og din virksomheds behov.

Step2

Jeg sender dig link til den hvidvaskkontrol, som er pålagt os at gennemføre ved opstart af nye kunder samt et oplæg til et samarbejde, som du herefter skal godkende, inden vi kan gå i gang.

Step3

Jeg starter op og får løst de mest presserende opgaver samt skaber den nødvendige struktur.

Step4

Samarbejdet kører automatisk, og du skal kun bekymre dig om dine kerneopgaver og kan slippe bekymringer om indberetning af moms til tiden, årsregnskab o.lign. Måske har vi også aftalt, at jeg står for øvrige administrative opgaver såsom udbetaling af løn, og du kan dermed slippe de administrative tøjler helt med ro i maven.

Priser

Jeg har siden 2023 kørt med faste priser på mange bogføringsopgaver.
På konsulentopgaver kan jeg stadig have timepriser, så hvis du har behov for en ugentlig dag eller en dag om måneden kan vi finde ud af det.

Jeg regulerer de faste priser en gang om året, baseret på udviklingen af revisionsbranchens pris indeks. Det sikrer en pris udvikling som er stabil for dig som kunde og mig som service leverandør. Disse tal er offentlige og tilgængelige.

Jeg giver loyale kunder en årlig pris rabat på 2% om året vi har samarbejdet, op til 10%.

Hvis du er villig til at forudbetale kan du få en betydelig rabat på 25% i starten af regnskabsåret, eller du kan få en månedsopdelt faktura til standard prisen.

Miu erfaring er at binding ofte bliver opfattet negativt. Derfor prøver jeg at undgå prissætning som er baseret på en form for binding.

lommeregner
overblik

I det digitale bogholderi vil der være en variabel del som afhænger af bilagsmængden.

Stoisk vil benytte værktøjer til smidig registrering af bilag og som kan hjælpe med betalinger.

Eksempel:

  • 50 bilag om året: ca. 1.250,-
  • 100 bilag om året: ca. 2.500,-
  • 250 bilag om året: ca 6.250,-
  • 500 bilag om året: ca. 12.500,-
  • 1000 bilag om året: ca. 25.000,-

Baseret på vore nuværende kundeportefølje har jeg lavet 3 pakker som flertallet falder ind under. Nogle har specialaftaler fordi deres behov falder uden for de normale rammer. Kontakt os hvis du ikke kan se dig selv i disse 3 pakker.

Kampagnepriser der holder til udgangen af 2024, spar næste års prisregulering.

Holding selskab
11.247,-Fast pris pr. regnskabsår
  • For holding med tilknyttet driftselskab
  • Hvidvask kontrol
  • Op til 50 bilag om året
  • Opstilling af årsrapport, klasse B uden erklæring
  • Indberetning af selskabets selvangivelse, interne transaktioner
Drift ApS 500
28.789,-Fast pris pr. regnskabsår
  • Driftselskab
  • Hvidvask kontrol
  • Tryg Dialog m/3 timers rådgivning
  • Op til 500 bilag om året
  • Bogføring månedligt
  • Afstemning af bank halvårligt
  • Afstemning af debitor, kreditor, moms og løn årligt
  • Indberetning af moms halvårligt
  • Kvalitetssikring
  • Opstilling af årsrapport, klasse B uden erklæring
  • Indberetning af selskabets selvangivelse, interne transaktioner
Enkeltmandsvirksomhed 500
27.090,-Fast pris pr. regnskabsår
  • Omsætning over 300.000 årligt
  • Hvidvask kontrol
  • Tryg Dialog m/3 timers rådgivning
  • Op til 500 bilag om året
  • Bogføring månedligt
  • Afstemning af bank halvårligt
  • Afstemning af debitor, kreditor og moms årligt
  • Indberetning af moms halvårligt
  • Kvalitetssikring
  • Indberetning af Oplysningsskema og hjælp med forskudsangivelse